Högskoleprovet avklarat och avfirat

Idag har jag gjort mitt tredje försök på högskoleprovet, och som de säger, så har man sin topp på det tredje försöket och jag tror att jag nöjer mig med att hålla med dom. Jag har helt klart ökat mina poäng nu och jag ligger på gränsen för att komma in på det jag vill, dessutom har jag ju fått så många meritpoäng som man kan få, att lägga till på mitt gymnasiebetyg, så nu kan jag helt enkelt inte göra mer. Nu är det bara vänta och se...

Har även firat att provet äntligen är över med att gå på 80-tals överraskningsfest ihop med Sara. Det var jätteroligt, det var verkligen en lyckad fest! Vi har också gjort planer för återkommande fester för nästa år i ett liknande tema. Hoppas det blir av bara!





Kommentarer
Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi säger:

SV: Vad roligt att höra att det är fler än jag som experimenterar ;) Jag har också börjat med det mer sedan jag började med LCHF-kost, dels känns det roligt att kunna hitta rätter som liknar "vanliga, och dels känns det som att det finns så mycket mer "outforskat" när det gäller lchfrecept, man kan verkligen komma på saker som förmodligen ingen har testat innan! :)



Du äter också enligt LCHF eller?



Tack för fina komplimanger om bloggen min! Det värmer alltid.



Hoppas att högskoleprovet gick bra och att poängen räcker till det du vill.

2010-04-14 | 15:22:40
Bloggadress: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback