Jag har ångest...

..över att jag idag har brutit mitt nyårslöfte. Jag bangade! Det är första gången... (Skit också, nu kom jag på en annan gång...) som jag har gjort det i år. Jag skulle gått förbi Nathalie en stund för att vara lite social, men jag kände inte att jag orkade det. Jag har jobbat hela dagen idag. Jag var lite nervös över att det första jobbet var ett aprilskämt, men som tur var det inte det. Det var helt okej, det var roligt men jag kände mig lite felplacerad, eftersom jag inte kan så mycket. Men jag lär mig nog så småningom. Sedan han jag hem i en halvtimme för att äta lunch och så var det dags att cykla ut till Klinga och jobba där, fick jobba över idag med. Härligt, hoppas det fortsätter såhär för mig på jobbfronten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback