Nu har jag bestämt mig... typ

Nu har jag i stort sett bestämt mig för att tacka nej till Piteå. Det är så himla långt att flytta och det känns träligt att vara så långt hemifrån under en så lång tid. Framförallt när samma utbildning finns i närheten. Jag har varit i kontakt med Kalmar och de säger att de inte kan lova något, men som tredje reserv har jag en stor chans till att komma in. Men troligtvis kommer de inte höra av sig förrns efter uppropet. Och hör jag ingenting så blir det till att gå tillbaks till jobbet igen. Det är ju tur att jag har det.

Det känns dock jobbigt att jag aldrig blev av med den outhärdliga väntan som jag först trodde, nu är det bara att fortsätta att vänta. Och så ska jag skicka iväg mitt mail till Piteå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback