Sjuk

Så var man sjuk igen...

Det senaste året har jag varit förvånandsvärt frisk, men det verkar som att jag får ta igen det nu. När jag vaknade i morse hade jag ont i halsen och framåt eftermiddagen fick jag feber. Jag fick lite dåligt samvete när jag ringde till jobbet och sjukanmälde mig, framförallt eftersom jag var hemma två dagar förra veckan med, men då med magsjuka. Men å andra sidan har jag bara varit sjuk en dag innan på det här halvåret som jag har jobbat, så det kanske inte är så farligt ändå.

Jag tror att det är för att jag har gått och spänt mig och oroat mig så länge och så släppte alla spänningar och då bröt förkylningen ut. Eller så har jag blivit smittad, men av vem behöver jag kankse inte nämna...


Tack syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback