Beroende

Mitt största beroende är choklad, jag älskar choklad och skulle kunna äta hur mycket som helst. Godis överlag är något som jag verkligen är svag för, men choklad speciellt! Jag hade en period i livet då jag åt nästan bara godis, det var låter rätt gott såhär i efterhand, men inte särskilt nyttigt. Däremot gick jag ner massor i vikt då, men då åt jag också godis istället för mat. Det är VERKLIGEN inget jag rekomenderar! Det är knappast bra för kroppen! Jag hade en annan period då jag åt ungefär lika mycket godis som den första, men då åt jag mat också. Då gick jag upp en massa istället...

Är det något som jag saknar nu, så är det framförallt choklad, jag äter i och för sig 85 % choklad, och jag tycker att det är riktigt gott. Jag skulle aldrig kunna klara mig helt utan det, så min chokladkalender i år består av 85 % choklad som jag bytte ut den vanliga mot.

Mmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback