Dan före dan före dopparedan...

... har bestått av julgodisbak hemma hos mamma och pappa. Nu är det mesta fixat inför julen! Den sista julklappen är också fixad, den ska bara slås in! Som alltid så tänkte jag redan i slutet av November att jag ska handla alla mina julklappar redan då, men de är ändå inte klara förrän två dagar innan. Illa! Men nästa år kanske...

Jag kan inte låta bli att tycka att det är rätt mysigt med kylan, jag och Daniel flängde fram och tillbaka mellan Norrköping och Söderköping igår för att hitta den perfekta granen till hans familj, och temperaturskillnaden var rätt stor, det var 15 grader i Norrköping och 22 i Söderköping. Det är lite kallt, men jag älskar att vi har sådanahär ordentliga vintrar, som det har varit det här och förra året. Ska det vara, så ska det vara ordentligt! Framförallt är det härligt med all snö, synd bara att den ger sådana trafikproblem! Hoppas också att det blir som förra året, att när snön väl försvinner så försvinner den på en vecka, och sedan ska sommaren komma tidigt och vara ordentlig den med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback