Roliga minnen

Det finns några saker som har varit sådär speciellt roliga i mitt liv. Perioder, som lyckligtvis har varit väldigt långa och som har påverkat mig och den jag är väldigt starkt.

Den första sådana perioden är min praktik på TV4 Öst när jag gick i åttan. Jag trivdes så himla bra där och tyckte att det var så otroligt roligt. Jag var jättesjuk, men gick ändå för att jag så gärna ville. Många av de som jobbade där var jättetrevliga och vissa har satt riktigt starka spår i mig.

Den andra perioden som också var sådär himla rolig var min tid i Sörping i nian, den lärde mig att det faktiskt finns människor som kan tycka om mig och som vill vara med mig. Jag blev oerhört stark av det, och jag tackar de människorna som jag mötte där för den jag är idag!

En annan sådan period är givetvis Arbis, där jag var i nästan tre år, vilket har format mig ännu mer. Min självkänsla blev så mycket bättre av alla de underbara människor som finna i teatervärlden. Jag har aldrig kännt mig så delaktig i en grupp som jag gjorde under Zarah.

Dessa tre perioder i livet har varit några av mina bästa och jag skulle inte vara jag utan dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback