Falun

Nu är det snart en ny helg, men jag tänkte skriva om den förra. Jag och mamma åkte upp till Kajza i Falun. Det var en supermysig helg. Vi var en liten sväng på stan i Falun, men det var inte så jättemycket att ha. Sedan fick vi även se Willys där uppe, inget speciellt det heller. Men sedan blev det myskväll med Djungel George och Melodifestivalen hemma i Kajzas och Dennis fina lägenhet.

Söndagen spenderades i Romme, superhärligt! Vi kunde inte haft bättre väder. Romme är ett bra ställe med bra backar utan is i, men lite dåligt med utbud på backar i min smak. Men det gjorde inte så mycket. Det känns skönt att utnyttja vintern och snön nu ordentligt när det väl är vinter. Även om jag längtar till sommaren nu, så får jag väl passa på att njuta av stunden.


Se så härligt vi hade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback