Grattis älskling

Idag fyller min kära make år, 20 plus! Dessvärre orkade jag inte upp för att gratta honom i morse så det får bli nu ikväll istället. Sitter nu och väntar på att han ska komma hem så ska han få en överraskning; chokladdoppade jordgubbar, bland annat. Tyvärr så var de färska jordgubbarna slut så det fick bli frysta, så de blev inte så goda som jag hoppades på, men de duger. Godast är också om det är vit choklad, men det får det bli nästa gång.

Jag har för övrigt haft en jättehärlig dag, har inte gjort så mycket mer än att städat, handlat, pratat med Sara och skrivit på min bok, men den har ändå varit härlig. Jag har haft en bra känsla i magen och har varit på jättebra humör. Det är skönt när man börjar känna sig som sig själv igen! Jag har också kommit på vad jag vill göra med mitt liv, jag har börjat drömma igen! Jag har insett att jag faktiskt vill bli författare! Så nu ska jag se till att jag skriver klart den här boken... Jag har ju trots allt tid till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback