Slowborn

Idag är min sista utbildningsdag på Mc Donalds, sen ska jag kunna allt så pass bra att jag klarar mig själv. Det svåraste just nu är att veta vart på kassan alla menyerna finns, så jag är ganska seg när jag står där. Slowborn. Plus att jag glömmer bort vad folk har beställt, så jag blir lite virrig. Men men, det är sånt som kommer med tiden.

I morgon bär det av upp till Kajza i Falun och hälsa på henne. Det ska bli härligt! Jag har saknat det lilla knytet! Sedan blir det Romme och skidor på söndag, det ska också bli ashärligt! Det var ett par år sedan jag åkte skidor nu och Rommes backar är riktigt bra. Får se bara om jag har glömt bort hur man gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback