Storstädning

Nu när Daniel har sportlov så tänkte jag passa på att ha storstädning av lägenheten då, men så går han och blir sjuk och orkar inte städa så jättemycket. Men lite städat har det blivit och en storstädning av badrummet, där ALLT har blivit skinande rent nu. Härligt! Resten av lägenheten får tas senare i veckan!

I morgon kommer Kajza hem, det ska bli roligt att träffa henne igen. Det var nog dumt att jag och mamma åkte upp förrförra helgen, för saknaden blev bara värre efter det. Men nu är hon snart hemma igen! Det jag mest ser fram emot är familjemiddagen på lördag, då heeela familjen (troligtvis) kommer. Det verkar också som det blir lite mer kalas till helgen, som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback