Tisdag

Idag har jag varit på stan och ätit lunch ihop med det här vackra nyllet:



Och hon verkar må bättre än någonsin, eller åtminstone på länge. Vilket är underbart (och ganska underligt)!

Det är härligt när alla runtomkring mig mår bra! Det gör mig glad. Fortsätt med det kära vänner!

Har också suttit nu ikväll och tittat igenom vad vi kan hitta på i Paris, har hittat lite grann, men oj vad mycket det finns att göra! Hur ska man hinna med allt på bara fem dagar? Det finns så mycket mer spännande förutom de stora turistgrejerna som också måste besökas. Och vad jag känner att jag skulle vilja ha obegränsat med pengar så jag kunde shoppa en massa och gå på det allra lyxigaste ställena. Men men, man kan inte få allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback