Dumma skola

Jag är, så som jag har fattat att många andra som gick i min klass på sjuksköterskeutbildningen också är, jättesur på Linköpingsuniversitet. Jag har inte fått alla mina poäng som jag ska ha fått, när jag skickade ett mail till skolan så svarade de och sa att jag inte var med på färdighetsträningen i EKG, vilket jag visst var. Men när jag skrev igen om att jag faktiskt var med, så har de inte svarat. Kul! Får jag inte de poängen så kommer jag att få problem med att få CSN sen i framtiden... Lyckat säger jag bara! Dumma skola!

Hittade förresten en rolig bild på Expressens hemsida med en massa roliga ortnamn. Man ska nog vara glad för att man bor i Norrköping! Fast det skulle vara ganska roligt att bo i Stjärten, de får nog höra många roliga kommentarer om sin stads namn.


Kommentarer
Lisa säger:

Alltså, de som sitter på ansvarigposterna på Liu har nog ett ganska kort minne eftersom de inte kommer ihåg att fylla i så att man får sina poäng. Men det är bara att sparka in dörren hos Louise Härdelin och säga: GE MIG MINA POÄNG; KVINNA!

2010-01-28 | 22:41:58
Bloggadress: http://fantaisme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback