Nu flyter det på

Det har inte varit mycket sömn de senaste dagarna, jag har vaknat fem tre morgnar på rad nu.  Men i morse var jag piggare än jag någonsin har varit (nästan). Jag åkte till Klinga för att ha introduktion på Mc Donalds. Vi fick lite information om stället och så fick vi en rundtur i resturangen. Det känns riktigt bra det här. Fick ett schema också på några tider och det krockade inte med det andra jobbet, snacka om flyt!

Nu ska jag iväg och möta Nathalie, så ska vi käka och planera och boka inför resan till Paris! Det ska bli jätteroligt! Jag har alltid velat åka dit och det är en av de platser som jag helst vill åka till, ute i den stora vida världen. Så den 10:e april åker vi iväg och stannar borta i fem dagar. Givetvis kommer jag inte att hinna se allt jag vill, så jag kommer att åka dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback