Nyår

I år firade jag nyår med Nathalie, Jonna och Frida genom att åka till Linköping på fest. Den har helt okej, bortsett från att det nog var någon förbannelse över stolen bredvid mig; det hamnade bara idioter där! Vilket inte gjorde kvällen särskilt lyckad. Men tolvslaget var fint, vi gick till trädgårdsföreningen och tittade på fyverkerierna och skålade i champagne. Sedan blev det en springtur till stationen för att ta pendeln hem. Jag åkte sedan vidare till Sörping för att vara där i tio minuter för att sedan ta en taxi hem till stan, men det var verkligen värt att få träffa lite människor som är snälla mot en! Hrm hrm..


Här är vi nyårsfina och glada


Nathalie och jag gör Kexchokladreklam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback