Trött i bena

Idag har jag inte gjort så mycket annat än varit ute och gått. I morse gick jag och Sara en prommenad på två och en halv timme, det är verkligen bra gjort med tanke på det kalla vädret. Fast jag kanske fuskade med tre par byxor och tre par tröjor, plus dunjacka, mössa, halsduk och vantar. Jag ser verkligen ut som en michelin-gubbe när jag är ute och går nu för tiden. Men men, det är faktiskt mer värt att vara varm än snygg!

Vi gick till Fia-hemmet, och fast det inte var öppet fick vi komma in ändå. Och så kär jag blev i alla katterna, framförallt en liten böna som tittade mig i ögonen och skrek "köp mig" till mig. Men nej, vi ska inte ha någon katt, inte just nu iallafall! Kanske senare...

Sedan gick jag till mormor och hjälpte henne med att städa, och sedan kom även Kajza och vi fikade lite. Sedan gick jag och Kajza upp till stan och tog en sväng där, och så var jag super duktig och knallade även hem. Men nu är jag trött i benen och tänker ligga och lata mig i soffan hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback