Grattis far

Idag fyller farsgubben år. Egentligen så var det meningen att jag och Kalle skulle komma ut på födelsedagsfika i morgon, men jag kände för att fira honom lite idag med. Så jag bakade en tårta till honom och åkte ut och överraskade honom. Precis när jag kommer så sitter han i telefon med sin bror och säger att han inte kommer att få någon tårta idag. Och så kommer jag med en!

Det är ju klart att man ska få tårta på sin födelsedag, annars är det ingen riktig födelsedag. Jag passade också på att meka lite bil ihop med honom. Mamma kom också med en present, i morgon kommer han få ytterligare en och så blir det ännu mer firande. Hoppas han känner sig ordentligt uppvaktad!

Grattis igen käre far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback