Lön

Idag har jag fått min första lön, tyvärr inte så mycket, men det är alltid en bra start. Plus att det blev 300 kronor mer än vad jag hade räknat med. Det känns ju bra! Men lyckan är kortvarig, alla räkningar ska ju betalas och efter det så blir det inte så mycket kvar... Får istället se till att sälja min balklänning och tjäna lite extra slantar på det.

Vill också lägga upp en bild på det superfina armbandet som jag har gjort. Från början var det ett par örhängen som jag köpte i Paris, men de söta skorna (som jag köpte de för) syntes så dåligt, så jag gjorde om dem till ett armband och hängde på lite annat smått och gott som jag hittade hemma. Visst blev det fint?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback