The Baseballs

Just nu sitter jag och funderar över om man ska ta och åka iväg på The Baseballs-konserten i Stockholm i slutet av april. Jag tycker i försig att de är helt klockrena, och återigen ska jag tänka på mitt nyårslöfte; att ta alla chanser jag får! Men samtidigt är det här med pengar, jag har redan unnat mig en resa, så är det inte lite dumt att slösa ännu mer pengar, pengar som jag liksom inte har?

Alldeles nyss så tänkte jag att jag kanske skulle skippa det, och istället handla lite mer på Ullared med gott samvete (ja, det ser ut som om det ska bli en Ullareds-vistelse också). Men nu så satte jag på dem på Spotify och insåg hur himla bra de faktiskt är, så då blev jag återigen sugen på att åka. Det är verkligen svårt!

Hur ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback