Helgen

Jahopp, då var den här helgen planerad. I morgon kommer Kajza hem, så på dagen blir det att åka hem och umgås med henne. Sedan ska jag iväg och jobba på eftermiddagen. På lördag blir det först jobb, sedan blir fest hos mig. Jag har bestämt mig för att ha lite tjejkvällsförfest här. Men jag är ute i lite senaste laget, så jag får se hur många det blir. Men men, det kommer i vilket fall som helst bli supertrevligt! Efter utgången ska tjejkvällen fortsätta med kvalitetstid med nästan hela fjollcrewet hemma hos Davida. Mysigt mysigt!

Och på söndag är jag ledig, härligt! Det är inte ofta som jag kommer vara ledig på helgerna nu för tiden, kommer att bli en i månaden ungefär under hela sommaren. Lite trisst, men inte mycket att göra åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback