Överlevde helgen

Jag överlevde min mördarvecka, har nu haft det lite ledigt vilket verkligen har behövts. Men nu är det snart dags igen. Ska iväg och jobba vid fyra igen, men idag är det en kort dag på bara fem timmar. Det är så himla härligt när man hinner med en massa när man är ledig, idag har jag hunnit städa hela lägenheten, tvätta och fixat en massa och klockan är inte ens två. Härligt! Det känns också mycket bättre att jobba när man vet att man inte har en massa grejer som ligger hemma och väntar på att de ska bli gjorda.

Har dessutom fått schemat för nästa månad, det ser helt okej ut. 130 timmar har jag, men inga sådana här flera-långa-pass-flera-dagar-i-sträck-veckor. Det känns skönt. Dock har jag ett par tidiga morgnar, det känns inte lika härligt, att behöva gå upp fyra, för att cykla vid fem, för att börja vid sex. Ush! Men men, då slutar man också tidigt och får en massa mer tid över att göra något roligt på dagen.

Det är nästan sommar på riktigt snart, det känns helt otroligt. Jag trodde ärligt talat inte i vintras att jag skulle få uppleva någon mer sommar, men se det fick jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback