Halloween

Den här Halloween var den bästa jag har upplevt, och jag jag tror att den kommer att vara den bästa jag någonsin kommer att uppleva. Den var helt klockren! Det var mycket trevligt och läskigt och Daniel visste verkligen hur man ska göra för att få en läskig stämning, och han lyckades få till det flera gånger! Halloweensnackset var också helt rätt till stämningen, friterade syrsor och larver. Frasigt, men rätt gott. Det smakade som salta pinnar ungefär!

Alla var glada, alla hade roligt och alla vart skrämda! En toppenkväll helt enkelt! Jag tänkte flera gånger under kvällen att jag inte ville att den skulle ta slut och nu i efterhand längtar tillbaks till den!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback