Helgen som gått

Vilken helg jag har haft, inte en enda lugn stund och knappt någon sömn alls. Men rolig har den varit! Jag har umgåtts med någon konstant hela tiden, så en lugn, söndagseftermiddag med plugg för mig själv är kanske bara bra...

I fredags var jag, Davida, Kajza, Dennis och Viktor på Ullared och shoppade gärnet! Det var en toppendag, ett härligt gäng och en supermysig resa!

 

 

Kvällen avslutades med fest, och lördagen började alldeles för tidigt, men med en väldigt härlig frukost hemma hos Kalle. Sedan var det lite kvalitetsumgängestid med Kajza hemma hos mor och far och efter det var det dags för kalas igen. Det blev Trappan, med dålig musik men med de bästa människorna så kvällen var super iallafall!

 

 

 

 


Kommentarer
Davida säger:

Godkännt =)

2010-11-07 | 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback