Lat

Vilken lat dag jag har haft idag. Och jag har inte riktigt kommit igång förrän nu, och då så ska jag snart gå och lägga mig igen, eller ja, om ett par timmar, så lite tid är det kvar. Men det har verkligen varit  en lat dag idag, jag har lite ångest över det, det känns som man slösar bort sitt liv när man inte gör något av sin tid. Men samtidigt kanske det är bra att ha slödagar, bara det inte blir slöveckor...

Jag struntade i skolan för att jag vågar inte riktigt åka campusbussen i ovädret. Fånigt, jag vet. Men det är inte roligt att sitta där i nästan panik för att ta sig till skolan. Så det blev att vara hemma istället! Men i morgon ska vädret bli bättre så då vågar jag nog ge mig ut på vägarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback