Mina intressen

Ja, det här är nog det ämnet som kändes svårast. Hur ska jag få detta att låta intressant? Just nu är jag i en ordentlig förmsvacka när det gäller intressen. Hade jag skrivit det här för ett par år sen så hade det låtit bra mycket mer intressant, och jag hade haft bra mycket mer att skriva om. Vad gör jag egentligen av min fritid? Jag trodde inte att jag hade någon. Men den stora nackdelen med att plugga är att man har så himla mycket ledig tid, som man egentligen ska plugga på, men det dyker alltid upp saker som är så himla mycket roligare. Men när jag inte pluggar så är jag med min kära pojkvän, kära familj eller kära vänner. Oftast är det kalas av olika slag som gäller. Men om man ser till intressen, så är väl dans det största, men det sysslar jag inte med just nu. Ibland är jag sugen på att börja igen, men jag vet inte riktigt varför. Jag har ju mitt zumba som jag kör framför tvn ibland, mest för att försöka hålla igång. Vissa gånger blir det även lite armhävningar och situps... Ja annars vet jag inte vad jag gör. Jag hoppas att jag inte tråkar ut er allt för mycket. Men jag hade åtminstone något att göra på bussen ner till sörping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback