Plugg plugg plugg

Ahhh! Just nu är det så himla tråkgit att plugga! Jag och Daniel ligger i hans säng, medan han ser på film och har det mysigt och jag måste plugga. Jag har gjort det hela dagen och börjar bli ordentligt uttråkad. Men samtidigt måste jag för jag kommer inte att hinna senare, och jag kommer ändå att behöva plugga i morgon, så jag hinner inte skjuta upp allt för då hinner jag inte klart med det i morgon. Nu håller vi på med samtalsanalys, det var inte särskilt roligt faktiskt... Mycket att läsa!

Jag vill få klart alla mina julklappar snart, så att jag har det gjort, två är nästan klara, men det skulle vara skönt att få alla fixade.

Jag är så himla sugen på jul nu, jag vill att det ska vara jul NU! Jag orkar inte vänta i 24 dagar till! jag är lika ivrig som ett litet barn, men vi får helt enkelt hålla ut och bara vänta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback