the Social Network

Igår var jag och Daniel på bio. Det var jättemysigt! Det var länge sen vi var på bio nu, så det var verkligen på tiden. Vi såg the Social Network. Den var superbra! Verkligen värd att se. Tyvärr vet jag inte hur mycket av det som är med i filmen som är sant eller inte, men det är ganska häftigt hur han har lyckats skapa Facebook och att det har blivit så stort. Jag gillade inte att han var så elak mot sin kompis bara, det sabbade historien lite, men annars var den bra!

Och jag älskar verkligen Facebook, jag kan lätt gå in flera gånger om dagen. Utan Facebook så hade nog inte jag och Daniel blivit tillsammans, så jag har mycket att tacka fejjan för. Jag är stensäker på att det var Daniel som addade mig där och Daniel är lika säker på att det var jag. Så länge ingen av oss ljuger så tror jag att Facebook addade oss automatiskt. Vem det än var så hade inte det hänt så hade vi nog aldrig börjat prata med varandra igen och då hade vi aldrig blivit ihop.

Det är häftigt att det är så stort, och det växer hela tiden. Jag undrar hur stort det kommer att bli... Och det verkar inte heller vara en inne-grej som bara är populär ett tag, utan jag tror definitivt att Facebook är här för att stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback