Högskoleprov

I morgon är det dags för högskoleprovet - igen! Jag är så trött på det. Jag är fortfarande sjuk, men jag hoppas att jag är tillräckligt frisk i morgon. Dessutom har jag ingen lust och ingen motivation, så oddsen känns inte jättehöga. Sist jag gjorde det hade jag förberett mig en hel del, och då saknade jag 2 svarspoäng för att komma upp i nästa poängnivå. Hade jag fått de två poängen så hade jag varit i Kalmar nu.

Så pressen ökar lite mer bara därför, det här provet avgör om jag kommer in eller inte. Annars får det nog bli Piteå ändå nästa år...

Jag hoppas på att jag har jättemycket tur och lyckas chansa mig till höga poäng. Annars kan jag alltid göra om det i vår... Men ush vad jag inte känner för det!


Kommentarer
Kajza säger:

Man kan inte göra mer än sitt bästa =) och jag hoppas du blir frisk snart! jag börjar också känna mig krasslig i hals och huvud som du skrev.. :/

Puss på dig kära syster!

2010-10-22 | 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback