Kattvakt

Nu är jag kattvakt igen åt den här lilla krabaten! Det blir ganska ofta nu för tiden. Det märks på katten att han nog tycker han är borta lite för mycket, för han är inte lika sugen på att hoppa in i buren längre, inte så som han var tidigare. Då var det bara att visa honom buren så kröp han in, men nu måste man trycka in honom.

Men när han väl är här så verkar han ha det ganska mysigt, det kan vara att jag inte är så smidig när jag bär honom som gör att han inte vill vara i buren. Det skumpar nog lite för mycket! Jag tror också att jag ska dra lite nytta av honom i helgen dessutom, han ska nämligen få vara associar till min halloween-outfit på lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback