Nu åker vi

Nu är det äntligen dags! Nu är allt klart, allt packat och fixat! Nu ska jag snart åka hem till mor och far för att sova där inatt, sedan blir det att gå upp klockan fyra för att åka upp till Arlanda. Sedan väntar sammanlagt 12 timmars flyg (enbart flyg), och halv tre på natten (halv sex lokal tid) är vi framme i Los Angeles. Det kommer att bli en lång dag i morgon, men spännande! Där kommer vi nu att vara i två veckor! Vi kommer också att åka till San Diego för att hälsa på mina kusiner och andra släktingar.

Nu börjar jag få lite resfeber, så roligt det ska bli! Överlever jag bara flygresan så kommer allt att bli jätteroligt! Så hej då, kära vänner! Så hörs vi igen om två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback