Högskoleprov

Ja då var det dags igen. Jag är inte särskilt sugen eller särskilt taggad, men jag ska ändå göra mitt bästa. Vem vet, jag kan ju ha tur!

Det jobbigaste är att det här lilla (!) provet som jag ska göra idag känns så livsavgörande, det är detta som kan avgöra om det blir Kalmar eller Piteå i höst. Ja, det kommer att tyvärr bli samma hemska runda som det var förra året. Men efter i år får det räcka, kommer jag inte in i Kalmar så får det bli Piteå. Och det hänger allt på idag...

Härligt med lite sådär extra prestationsångest när jag ska iväg och försöka göra mitt yttersta! Men jag tror ändå att det kommer att gå rätt bra... Ni får hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback