Sy dag

Idag har jag sytt en massa, jag har bland annat förkortat en klänning (som råkade bli för kort), sytt till ett par byxor och gjort om mina pyamasbyxor till ett par pyamasshorts. Nu till sommaren är det alldeles för varmt att sova i långa byxor, så de fick bli shorts av dem istället!



Mysiga va?

Jag har dessutom överansträngt mina stackars vrister för att jag har gått långa prommenader i fel skor, så jag har jätteont i mina vrister! Det blir härligt att springa runt på jobbet ikväll och ha ont i benen samtidigt.

Men jag får smeta på lite Voltaren och så är det bara att jag ger mig iväg, jag som verkligen var taggad för stägning idag. Men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback