Arvika hamnfest

Nu är vi hemma igen efter en fantastisk helg i Arvika! Jag har verkligen haft superkul, det här är en av de saker som jag kan lägga till under kategorin "det roligaste jag har varit med om i mitt liv"! Och självklart var the Baseballs det som förgyllde helgen! Jag tror inte ens att om jag skulle gå på Lady Gagas konsert så kommer det att slå den här upplevelsen!

Här är Dennis och Kajza i bilen på väg upp:





Här har vi fått upp tältet:



Och här har vi fått upp luftmadrassen:








Härligaste busschauffören in till stan som satte på partymusik åt oss



Packmopedsturnén:



Veronica Maggio:









THE BASEBALLS!!!:



Vi stod längst fram vid räcket, underbart!









Vi hade verkligen en sjukt kul kväll! "Morgonen" efter började vi med ett bad:



Vi förfestade i tältet:







Vi såg Timbuktu:



Ebba Gold:



Och D-A-D:



Som ni ser, en helt underbar helg! Tack så jättemycket Kajza och Dennis för den här underbara upplevelsen!


Kommentarer
Kajza och Dennis säger:

Tack själv så v'ldigt mycket kära syster! Det var så superkul! Det här kommer man bära med sig länge!:D

Vad kul att det ser ut som att vi är dräggfulla på många av bilderna :P En riktig festival liksom!

Jag älskar bilderna på förfesten i tältet! :D

2011-08-08 | 11:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback