Back to reality

Nu har skolan börjat på riktigt. Vi hade en liten föreläsning och introduktion på förmiddagen! Vi kommer att läsa två kurser parallellt på halvfart, den som vi hade idag är medie- och kommunikationsvetenskap, MKV (som jag läste hela förra året) och den andra är tidningsjournalistik. Eventuellt skulle jag kunna tillgodoräkna mig MKV-kursen och läsa någonting annat, men jag ska spåna lite mer på det senare! Jag vet inte annars vad jag vill läsa!

Nu på eftermiddagen har jag och Lina haft picnick på gården utanför, det var jättemysigt! Vi åt lunch och låg och solade på en filt! Man får passa på att njuta nu när det är sol här uppe, för i vinter kommer det inte att vara i överflöd precis.

Nu ska jag göra lite storkok så jag har matlådor till veckan, och kvällen kommer spenderas på Beckis för att fira Karins födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback