Grillkväll

Ikväll var det grillkväll på kvarters. Det är så himla skönt när allt ligger så nära, det mesta händer liksom på samma gård där jag bor. Och är det inte här så är det på kåren eller på skolan och dit tar det typ tio minuter att gå. Jätteskönt! Det blir dessutom bra i vinter sen när man inte vill ta sig någon längre stans på grund av kylan.

Först var det grillning, och sedan var det den erkända, mytomspunna fem-kampen. Där vi delades i två lag efter de olika bovärdarna, jag tillhör lag Johny och det andra laget är lag Peter. Lag Johny vann ju så klart och jag ägde i den trebenta äggstafetten! Det var riktigt roligt!

Här är lite bilder från kvällen:







Med på nolleP finns också phösarhunden Ljur som ägs av ljudtekniks phösare Ljudor. Är han inte söt?




Det känns riktigt skönt med en tidig kväll, sömn är något som jag verkligen behöver ha mer av! Så jag ska gå och lägga mig nu, för att tagga inför öppen scen i morgon. Vi har skrivit en superbra låt! Ni ska få läsa texten till den i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback