Lite ledsen...

Idag har varit en sorglig dag, då Daniel har åkt hem och jag har fått säga hej då till honom. Först skulle jag följa med honom ner till stan för att han skulle tanka bilen och så skulle jag gå hem hit därifrån, men jag klarade inte riktigt av det, att säga hej då till honom då. Så istället åkte jag med honom ner till Umeå (20 mil) för att få lite mer tid ihop med honom. Och därifrån tog jag bussen tillbaks!

Det känns sorgligt att inte kunna ses på så länge, och det är en lång tid som vi inte kommer att ses mycket på. Lägenheten känns så tom nu, och den är inte alls lika mysig utan Daniel. Men jag kommer ju att komma hem och Daniel kommer att komma upp hit! Jag vet att vi fixar det här, men det kommer att bli jobbigt! Framförallt första månaden, och framförallt första natten... Inatt!



Jag saknar dig redan älskling!

Kommentarer
Kajza säger:

Du kära syster! Ni kommer fixa det, det är jag övertygad om! För mig kändes det alltid bättre andra dagen och när man fått gråta av sig en massa. Du får alltid ringa mig, det vet du va? Dygnet runt, jag har alltid mobilen på.

Puss på dig kära syster!!

2011-08-15 | 15:29:31
Lina säger:

Tack kära syster! Vad gullig du är! :D Det vet jag, jag hoppas att du vet det med!

Puss på dig kära syster

2011-08-15 | 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback