Mobilblogga ?

Som ni kanske märkte var såg mitt förra inlägg inte ut som vanligt, det beror nämligen på att jag har testat att mobilblogga. Men jag är inte riktigt nöjd, det går nämligen inte att byta rad då (trots att jag gör det i mobilen) och det blir så tråkigt att läsa det då. Så det blir nog bara mobilbloggande i nödfall...

Det är lite tråkigt att det inte går att blogga från vare sig iphone eller android när det gäller blogg.se, för det hade jag tyckt var superkul! Utan enda sättet att göra det är att göra det från mobilen, men jag gillade det inte. Dessutom kostar det. Värdelöst!

Nej, det kommer att bli mer gammalt hederligt bloggande. Dock ökade mitt läsarantal till det dubbla på bara tre timmar. Ja det var ju förstås inte dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback