Packa packa packa

Jag har hållt på och packat hela dagen! Och ännu är det inte färdigt! Än så länge har jag bara fem fulla kartonger och två stora soppsäckar, och jag har inte ens börjat med köket eller badrummet än! En kartong har jag redan skickat med mamma hem och nu ska vi strax ner med en till Daniel, plus en massa påsar med hans kläder som inte fick plats. Jag har inga mer kartonger kvar nu!

Får hoppas att det får plats i bilen sen! Vi får testa i bilen nu och se hur det kommer att fungera! Annars får jag ta och rensa ut lite, om det nu går!

Nej nu är det dags för att göra lite annat, det blir en tur till Sörping och ett välbehövligt bad! Efter det verkar det som att det blir en tur till Trädgårn! Det gäller att passa på nu när det är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback