Pluggis

Ja då har jag gjort min första uppgift i skolan, min första läslogg. Först ska vi läsa jättelångt och jättemycket i en eller flera böcker och sedan ska vi sammanfatta det och reflektera lite kring det.

Det är också det enda som jag har gjort idag, plugghäst som jag är. Men jag blir alltid så himla stressad i början av en kurs eller termin när man ser allt som hänger över en och man inte vet om man kommer hinna med det. Då låser jag in mig i min lägenhet och så begraver jag mig i mina böcker och gör inget annat under den dagen. Oftast orkar jag inte mer än en dag, för sen trånar man efter socialt umgänge! Precis som idag! Men jag hatar att skjuta upp saker och ting och jag hatar att sitta med ett arbete sista kvällen, jag har hellre fritid senare än nu! I morgon ska jag dock unna mig lite after school!

Nu ska jag städa lite för till helgen får jag finbesök! Jag längtar!


Mina fina klassisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback