Sjuk

Det var riktigt mysigt med tårtkalas hemma hos Karin med mycket skratt! Men jag tror att nolleP har börjat sätta sina spår, jag håller nämligen på att bli sjuk. Jag känner mig lite småfebrig och har ont i halsen. Men jag hinkar thé och vatten så ska det nog gå över. Den senaste tiden har jag faktiskt inte blivit så jättesjuk, men vi får se! Det är inte konstigt att man blir sjuk såhär till skolstart, en massa nya bakterier som samlas. Alla är eller har varit sjuka, så det är ju inte konstigt att jag också drabbas.

Vi tog en jättefin bild i skolan idag med min mobil, men jag har inte lärt mig hur jag överför bilder från mobilen till datorn än, så den får ni se en annan dag. Däremot jag precis lyckats fixa lite musik till telefonen! Det går framåt för mig!

Nu blir det att sova och så hoppas jag på att jag mår bättre i morgon!




Kommentarer
Anonym säger:

Låter superkul gumman! Skönt att du har det så bra där uppe, glöm inte att en del av oss nästan saknar ihjäl oss efter dig bara ;) Puss

2011-08-30 | 03:08:48
Bloggadress: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback