Packar

Idag blir en riktig fixardag. Jag håller på att packa, tvätta, städa och fixa iordning allt inför hemresan i morgon. Det är verkligen svårt att veta vad som är värt att ta med sig. Hur ska jag packa för tre veckor i två små väskor? Det här är ungefär mitt största problem just nu...

Så för övrigt är det väldigt bra. Det mesta i skolan är klart nu. Det är bara livesändningen i morgon kvar. I morgonkväll sitter jag och Rebecka på ett tåg hem. Det ska bli riktigt skönt att komma hem! Jag längtar hem till familj och vänner och att få fira jul med dem!

Men jag kan inte låta bli att ha lite separationsångest samtidigt. Jag kommer att sakna alla fina människor som finns här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback