Härlig dag

Det här har varit en riktigt härlig dag. Först kom Kajza hit och vi hade lite kvalitetstid ihop med varandra och tacosen som blev vår frukost, sedan åkte vi ner på stan och shoppade lite, jag hittade en massa mer fint! Bland annat en väska som jag såhär i efterhand verkligen älskar, och en tröja som är så himla fin!

Efter det så tog mamma med oss till Visualiseringscentret för 3D bio, det var också supermysigt! Och det var häftigt att titta på alla grejerna som fanns där, min favorit var hjärnaktivitetsbordet, där man kan tävla om vem som kan vara mest avslappnad. Det gäller alltså att inte tänka på någonting! Jättehäftigt var det!

Sedan var det lite kvalitetsmys ihop med älsklingen framför Bert - den siste oskulden. En film med några riktigt roliga bitar! Men älsklingen var tvungen att åka hem för han börjar tidigt i morgon bitti, och jag var tvungen att jobba på min hemtenta, som jag inte har brytt mig om alls under de senaste två, tre veckorna som jag borde, så nu har jag bara två veckor kvar på mig...

En härlig dag och i morgon väntar ännu en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback