Jag överlevde

Jag har ändå överlevt morgonen, men jag sov gott på bussen och blev väkt av en alldeles för glad läkarnollan som hade alldeles för mycket energi så dags på morgonen. Dessutom somnade jag nästan i slutet av föreläsningen, men nu börjar jag piggna till lite grann och ska strax iväg och hälsa på mormor!

Jag och Emelie har nu planerat in skidresan, den kommer att bli av vecka tio! Asroligt kommer det att bli! Vi kom också på en mängd andra olika resor, fester och högtider som vi också kommer att styra upp. Värsta fest- och researrangörerna är vi!

Först kommer nu skidresan. sedan var det kryssning, midsommar på en ö, Öland, Danmark och så vidare... Det är bara för er att invänta inbjudan! För det kommer att komma en! Eller två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback