Mitt 2010

Jag tänkte göra en lite sammanfattning av mitt år 2010 nu när det har gått en vecka på det nya året, och jag har hunnit smälta intrycken av det gamla...

Först var jag arbetslös hela januari, men så fort den blev februari fick jag helt plötsligt tre jobb, men två av dem varade bara en kort stund, och hela våren och hela sommaren arbetade jag på Mc Donalds, där jag fortfarande jobbar kvar. I Mars åkte jag och Nathalie till Paris och hade en underbar långhelg där.

Våren och sommaren bestod nästan enbart av jobb och oro över vilken skola jag skulle komma in på till hösten, en och annan fest han jag med däremellan, men annars gjorde jag inte så mycket mer. Jag åkte upp till Piteå (min första resa alldeles själv) och hälsade på, där jag sedan också kom in, men tackade nej till. Jag hoppade då istället på en kurs i Linköping som jag kommer att vara klar med till sommaren 2011.

Två veckor efter att jag börjat skolan (då jag redan hade missat tre veckor) åkte jag, mamma, Kalle och Kajza till USA, den största resan jag gjort hittils i mitt liv. Vi tillbringade två härliga veckor i San Diego och Los Angeles.

Ja, det verkar som att 2010 blev resandets år, eller kanske det år som väckte mitt intresse för att resa och uppleva nya saker. Mina resplaner för 2011 ser ut att bjuda på ännu mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback