1 juli

Idag är det första juli och den första sommarmånaden har redan gått. Shit vad fort sommaren går! Det känns knappt som den har börjat än, och juli är den månad som det ska vara den med mest soltimmar i, vi får hoppas att det blir så! Desvärre kommer jag att jobba som en tok efter den här lediga veckan, så då kommer inte mycket annat att hinnas med. Men men, så är jag ju lite ledig i augusti med sen. Så jag ska väl inte klaga! Hoppas det blir fint väder då med!

Nu är det bara två veckor kvar tills det första antagningsbeskedet kommer från högskolan, jag orkar inte vänta längre! Jag mår riktigt dåligt av att bara gå och vänta och undra, hur kommer det att bli? Vart kommer jag att hamna? Och kommer det att funka? Jag vill ju veta nu!!!

Nu blir det lite tacos innan det är dags för stängning!

Tjipp och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback