Antagningsbesked!

Nu har jag äntligen fått mitt antagningsbesked, som jag har väntat! Det har varit riktigt jobbigt faktiskt, men nu äntligen så vet jag!

Jag har kommit in i Piteå, jag är 31:a reserv i Kalmar, men eftersom jag inte kom in där förra året så tror jag inte att jag gör det i år heller. Jag kom dessutom in på mitt ansökningsprov, och inte på betyg eller högskoleprov. Det är ju lite tufft!

Så nu har jag suttit och kollat lite på information, schema och boende där uppe. Jag tror faktistk att det här kan bli riktigt bra! Det ska bli jättekul att läsa detta, men mindre kul att ha alla mina nära och kära så långt bort. Men jag håller tummarna för att detta kommer att gå vägen i alla fall!

Kommentarer
Kajza säger:

Jag tror det kommer bli super, vad som än händer! =)

2011-07-14 | 13:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback