Härlig helg

Jag har haft en jättehärlig helg med Daniel i Söderköping. I lördags var jag först hemma hos mamma och pappa och var hundvakt åt Rambo, sedan åkte jag till Sörping för att gå på kalas i Västra Husby, dock fick vi inte tag på någon skjuts hem, så jag gick och la mig halv tio på söndagsmorgonen, då Daniels pappa kunde hämta oss. Så söndagen sov vi mest bort, förutom att vi gick på bio på kvällen och såg Baksmällan del II, som var skitbra!

Vi funderar på att göra det till vår nya grej, att se på bio på söndagar! Det går ju så himla mycket bra filmer nu i sommar!

Nu är jag hemma igen och ska börja fixa inför min och Kajzas teaterresa på onsdag! Härligt härligt! Det ska bli så roligt att komma bort och göra något roligt! Jag längtar! Det ska dessutom bli superkul med lite kvalitetstid med min syster!


Kommentarer
Syster din =) säger:

Åh va mysigt det lät! en fullspäckad helg ändå.

Dennis och jag gick också på bio på söndagen, det är en väldigt bra biodag =)

Det ska bli supermys! Vi ses ikväll och sen ska här kvalitetas! :D

Puss på dig kära syster!

2011-07-05 | 12:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback