Sista dagen på jobbet

Nu ska jag strax åka iväg för min sista dag på jobbet. Jag har visserligen bara sökt tjänstledigt i ett år, men jag hoppas på att jag har något annat jobb till nästa år, kanske på en tidning? Det är nog svårt att få, men drömma kan jag ju alltid få göra! Jag kanske kan frilansa lite då! Dessutom har jag en månads tågluff att se fram emot då med!

Vi får se hur det blir, men på något sätt känns det som att jag inte kommer att komma tillbaks mer... Och lite sorgligt är det ändå! Jobbet har gett mig väldigt mycket, jag har utvecklats som person och lärt mig jättemycket! Jag kommer framförallt att sakna alla underbara jobbarkompisar som jag har, framförallt några speciella guldkorn! Det är ni som har gjort det roligt att jobba!

Här är den "lilla" påsen med godis som jag tänkte bjuda på:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback