Dans dans dans

Idag har jag varit på Arbis på introduktion för deras sommarkurser! Plus att vi fick dansa lite. Det var superkul! Jag har inte dansat på flera år... Vågar inte riktigt räkna efter hur länge sen det var!

...

Två och ett halvt år! Det är illa!

Men nu är det bara att ta tag i det igen! Innan har jag varit lite skeptisk till det, jag ville inte riktigt visa för arbisianerna hur dålig jag har blivit, hur försämrad min kondition är och att all min vighet har försvunnit. Men efter idag är jag faktiskt riktigt taggat. Det var så himla roligt att dansa igen! Och allt det där ska nu komma tillbaka! Det enda som är tråkigt är att jag jobbar typ jämt så jag kommer inte att kunna gå på så många lektioner.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback