Härligt med träningsvärk

Jag älskar verkligen att ha träningsvärk i magen, eller den mesta träningsvärken kan vara helt okej. På något sätt känns det som att man har varit duktig (och inte stretchat?) och tränat. Det tar sådan tid innan det syns att man tränat, men träningsverken känns direkt. Och det bästa är ändå träningsvärken i magen! Det gör till exempel ont när man skrattar, men det är bara härligt. Jag känner mig också smalare när jag har träningsvärk i magen, och det är ganska härligt det med!

Idag har jag träningvärk sedan i söndags, så det har gått två dagar sedan jag tränade. Den är nog borta tills i morgon, men då får jag träna igen så får jag ny träningsvärk!

Det låter som att vårkänslorna gör att ingenting är jobbigt längre!


Jag hittade ingen bild på mig när jag tränar så det fick bli den här där jag äter ostbågar istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback